Beauty-blogs, het internet staat er vol mee. Jammer genoeg (of niet) ben ik zo een hippie die alleen proefdiervrije make up wil gebruiken, en daarom alles bij de HEMA koopt. Ik kan dus ook echt helemaal niets met dat hele beauty-blog gebeuren. Maar als ik een beetje een fatsoenlijke blog bij wil houden zal ik toch mee moeten doen met de trend, toch? Of werkt dat niet zo? Toevallig heb ik ÊÊn verslaving die er wel bij past: LUSH! En ja, zeg maar gerust verslaving. Ik denk dat ik inmiddels wel voor flink wat honderden euro’s Lush in mijn bezit heb, en ik kan geen Lush winkel voorbij lopen zonder er uit te komen met een een heerlijk geurend papieren tasje. Ik kan echt niet meer zonder, en inderdaad, Lush wordt ook niet op dieren getest! En is zelfs meestal ook nog veganistisch! Love it!
Nou leek het me dus leuk om af en toe wat van mijn favoriete Lush producten uit te lichten, en ik begin met het beste Lush product dat er bestaat:


Candy Fluff.
Candy fluff is een dusting powder, oftewel een lichaams poeder. Je poedert het na het douchen over je lichaam heen, waardoor je een super zachte huid krijgt. Candy fluff ruikt (zoals vast al duidelijk was) naar snoepjes, en wat nog het beste is; HET GLITTERT!!! Nee echt!
Maar nu het slechte nieuws. Lush heeft mijn o zo geliefde Candy Fluff uit het assortiment gehaald!!! Zomaar! Zonder pardon! Gelukkig heb ik voor die tijd nog een stuk of 4 potten in kunnen slaan (nee echt), maar daar kan ik ook niet voor eeuwig mee doen. Mijn hart huilt nu al.

Een ander geweldig product is:

Each Peach (And Two’s a Pair)
Ik gebruik deze massage bar altijd in combinatie met Candy Fluff (huil)! Want je kan Each Peach ook gewoon gebruiken als body lotion. Hij ruikt heerlijk naar zoete citrusvruchten en de bar smelt als het ware op je huid en maakt je huid super zacht. Als je na Each Peach nog wat Candy Fluff (huil) gebruikt, ruik je echt fantastisch en ben je helemaal niet plakkerig. Dus mocht je ooit eens aan me snuffelen en je af vragen waardoor ik zo fantastisch ruik, dit is het geheim ;D

En als laatste:

The Comforter
Ik ben nogal een bad (WHO’S BAD) persoon, ik kan uren in bad blijven zitten met een boek. En dan het allerliefst met deze bubble bar. Naast dat hij fantaaaastisch (nee echt) naar zwarte bessen ruikt, wordt je badwater knal roze en gaat het op een heerlijk roomachtige manier schuimen. Alsof je in een toetje zit. Ook leuk: de bar is vrij groot en je kan er makkelijk een aantal keer mee in bad! Voordelig ook nog dus.

Oke, ik kan hier echt uren mee door gaan, maar het is wel weer genoeg geweest voor vandaag! Binnekort meer!

