Op dit moment woon ik in een studentenhuis in de dichtersbuurt van Utrecht en hoewel het hier heel erg gezellig is aangezien ik hier met geweldige vrienden woon, wil ik hier heel erg graag weg. Het huis waar ik in woon staat op instorten, is afschuwelijk gehorig en eigenlijk werkt níéts zoals het hoort te werken. En dan heb ik het nog niet eens over de stad zelf. Ik kom oorspronkelijk uit de Beemster (midden in Noord-Holland), maar mijn ouders zijn rasechte Amsterdammers. Ik hou zelf ook ontzettend veel van Amsterdam en van Noord-Holland (en zelfs van de Beemster, maar eigenlijk vooral om het gigantische boerderij-achtige huis dat mijn ouders hebben, inclusief alle dieren) en heb NIETS met Utrecht, behalve dat mijn school, de Hogeschool van de Kunsten Utrecht, daar zit. Dat ik in Utrecht woon heeft dus eigenlijk alleen met praktische redenen te maken. Maar! Ik ben zit in mijn laatste jaar op de HKU en hoop over een paar maanden af te studeren, waardoor ik eigenlijk geen redenen meer heb om in Utrecht te blijven. Dit afstuderen begint afschuwelijk dichtbij te komen dus droom ik steeds over hoe mijn leven hierna door zal gaan. Een écht huis, een eigen illustratie bedrijfje, eindelijk eigen diertjes en alle andere dingen die horen bij ‘volwassen’ zijn. SUPER ENG. Maar eigenlijk ook heel erg leuk. Maar goed, om to tha point te komen, ik ben al maanden plaatjes aan het opslaan die mij inspireren voor mijn eigen huisje to be. En! Bergen plaatjes van dingen die ik zó graag zou willen maar die eigenlijk niet zo haalbaar zijn. Ik kijk ze graag door en ik denk dat jullie ze ook heel erg leuk zouden vinden om te zien! DUS! PLAATJES!


Ik zou zo graag een houten huisje willen! En die kleuren! Zo mooi!


Oef! Deze ❤ zo mooi roze!


Ik vind zo een helemaal begroeid huis ook zó mooi! Sowieso zou ik heel graag een grote tuin hebben.


ZO CUTE!!


In zo een klein huisje midden in het bos zie ik mezelf ook wel zitten! Met 10 katten en freakishly lang haar.


Ik zou ook zo graag een grote bloesemboom willen. Dit vind ik echt prachtig!


En een knal blauw schuurtje om al mijn fel gekleurde gereedschap en minifietsen in te zetten!


Dan wil ik zo een tuin ;D


Met een roze plastic dino wipkip!


En dit uitzicht!


Fijn plekje om uit te rusten van mijn harde werk.


Dit lijkt me ook wel wat.


Eigenlijk ook een kamer vol met popples om in te duiken.


Dit vind ik een hele fijne rustige en lichte kamer. Lijkt me heel fijn om in te werken.


Fijne kleurtjes ❤


En ik wil dit gasfornuis!


En een gigantische kat om op te liggen.


Zo een hysterisch vol huis vol met kringloop troep is wel iets realistischer..


Heerlijke bank.


Ik heb ook altijd al een trap met elke trede een andere kleur gewild.


Oef ❤


Ik wil sowieso ook een hut-kamer.


En ik kan ook niet zonder planken om al mijn plastic troep op te zetten.


BOEKEN!!!!


Eigenlijk moet ik ook een kamer speciaal voor al mijn Lush.


En een inloopkast voor AL mijn zelfgemaakte jurkjes!


ZO knus!


Uitgebreide kasten VOL wol en verf en naaispullen en kleurpotloden en posca’s en papier en en en!


Je kan ook gewoon écht niet zonder een keuken/stal :’)


En ik moet deze lamp. MOET.


Lief!


Heerlijke kleuren.


Zo waar.


Dus zou ik een heleboel van deze nemen.


En zo een huis vol kattentrappen.


En een hysterisch kattenhuis.


En een kattenboomhut, dat is ook belangrijk.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BONUS:

En een Eenhoorn in de keuken.

